Leveringspolitik

 Denne politik er udformet for at sikre, at du tydeligt er informeret om vores fragtpolitikker og procedurer. Ved at bestille fra denne butik accepterer du nedenstående politikker.

A. FRAGTOMKOSTNINGER
Gratis levering på alle ordrer.

B. EKSPEDITION, HÅNDTERING OG LEVERINGSTID
Ordrebehandlingstiden er 1–3 hverdage (mandag til fredag).
Som udgangspunkt er forsendelser i transit i 4–7 dage (mandag til fredag).

C. LEVERINGSBETINGELSER
Vi benytter EarlyBird, DHL, PostNord og CityMail til at levere pakkerne.

Vi sender ordrer på hverdage, mandag til fredag. Ordrer behandles inden for 24 timer efter bestilling. Leveringstiden er 7–12 dage. Bemærk, at vi ikke behandler ordrer i weekenden.

Kontroller, at alle leveringsoplysninger er korrekte. I tilfælde af fejl og/eller manglende oplysninger kan du blive nødt til at kontakte os for at opdatere leveringsoplysningerne, hvilket kan føre til forsinkelser i leveringen af din ordre. Din ordre vil blive leveret til dig af et lokalt postombud. Angiv din fulde adresse, ellers vil pakken desværre blive returneret til os.

Ordrene sendes direkte fra vores leverandør. Årsagen til dette er at reducere lageromkostninger, overproduktion og i sidste ende give dig som kunde en bedre pris.

D. ADRESSEÆNDRING
Vi kan ikke ændre leveringsadressen, når ordren først er afsendt. Hvis du har brug for at ændre leveringsstedet for din ordre, bedes du kontakte os inden for 24 timer efter, at du har lagt din ordre, på tinie@gmail.com.

E. ANNULLERINGER
Hvis du fortryder, inden du har modtaget din ordre, kan vi acceptere annulleringer når som helst, inden ordren er afsendt. Hvis en ordre allerede er afsendt, henvises der til vores returpolitik.

F. PAKKER BESKADIGET UNDER TRANSPORT
Hvis du opdager, at en pakke er beskadiget under transport, bedes du, hvis muligt, afvise pakken fra kureren og kontakte vores kundeservice.


Vil du have, at jeg også oversætter Retur- og tilbagebetalingspolitikken til dansk, så du får et komplet sæt handelsbetingelser til shoppen?